poniedziałek, 17 lutego 2014

NOWOŚĆ!! Nowy blog!! ♥♥♥


Dziś przychodzę z bardzo nudną notką <333
Chodzi tu o nowego bloga. Kto go będzie prowadził? Ja, oczywiście, że ja. Ktoś jeszcze???? Oooo ^.^
Chyba możecie się domyślić kto to jest. Podpowiedzieć wam? Zaczyna się na "P" a kończy na "atrycja". Dobra, dobra. Nie będę was trzymać w takim niepokoju xD Otóż osoba która będzie prowadzić ze mną bloga to....
Patrycja Brooks!!!

Gratulujemy szanownej Pani Brooks. Brawo! Brawo! 
Serdecznie zapraszamy TUTAJ <3333

 Co do rozdziału:

W tym tygodniu mam ferie więc będę mieć więcej czasu dla was :D
Jutro spróbuje napisać OS-a Walentynkowego a w środę  ♥ Chapter 2 ♥
Goodbye for now, my friends! <333

Nina Verdas ;**

3 komentarze:

  1. Jakie fanfary xDDD
    No, wbijamy, wbijamy!
    Nie mogę się doczekać OS i rozdziału ;*

    Pati Brooks <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi <333
      Ach... Tylko ta wena mi uciekła i nie chcę wrócić...

      Nina ;**

      Usuń
    2. Zostałaś nominowana do LBA! Na moim blogu: todo-es-posible-jortini.blogspot.com :D Gratulacje!

      Patrycja Brooks <3

      Usuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333