wtorek, 6 maja 2014

♥ LBA 3 ♥ + Wielki Powrót Niny!

Tak, tak, wiecie o co chodzi. Patrycja mnie nominowała ;3

1. Kolor oczu?
Brązowe <3 Nie wiem dlaczego, ale jakoś mi nie pasują xDD
2. Ulubiony artysta/zespół?
Jorge Blanco - czyli artysta o głosie anioła <3
3. Marzenie?
Chcę się zakochać.
4. Ulubiony kolor?
Fioletowy i czarny.
5. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/zrobiłeś?
Nie mogę jej zdradzić.
6. Twoja największa wada?
Czasami potrafię być strasznie niepewna siebie.
7. W jakim województwie mieszkasz?
Nie zdradzę ;3
8. Wymarzony zawód?
Pisarka.
9. Koncert na który najbardziej czekasz?
Violetta en vivo Polonia! <33
10. Ulubiona piosenka?
Podemos <3
11. Co być zrobiłabyś/zrobiłbyś gdybyś zobaczyła/zobaczył swojego ulubionego artystę?
Ekhem. Bardzo spokojnie. W najgorszym przypadku skoczyłabym na niego/nią i połamałbym wszystkie ich koście, nic poważnego.

I nominate!!:
Ludzie ranią tak mocno, jak ich kochasz...

Te same pytania xd
Eee.. To chyba wszystko xd

A więc, ogłaszam oficjalny
Powrót Niny Verdas!

 Tak, tak. Nina wraca do formy! Zaniedbywałam bloga, strasznie. Bardzo Was przepraszam. Niektórzy znają powód mojego chwilowego rozstania z Wami i bardzo im dziękuje za wsparcie i za to, że mnie rozumieli. Wiecie kim jesteście, ptysie, więc nie muszę tu mówić kto mi pomagał. Ale dziękuje też tym, którzy zostali tu, jesteście równie wspaniali. Nie wiecie przez co przechodziłam, ale nawet to, że to czytacie jest cudowne. Naprawdę. Kocham Was <3
Pewnie w Waszej głowie pojawia się pytanie, "Kiedy ta kobieta wreszcie opublikuje nowy rozdział??". A więc, mam dla Was niespodziankę (tiaa, ale niespodzianka, no, po prostu super -.-). 

Niektórzy z Was wiedzą, że biorę udział w konkursie Patrycji. Gdybym wcześniej przysłała Jej mój OS, dawno bym już go opublikowała na tym blogu, ale jeszcze go nie skończyłam. A więc, Ci, którzy nie przeczytają go na Jej blogu będą mieli szanse przeczytać go tutaj. Pojawi się on niedługo (w piątek/sobotę). Jest on bardzo depresyjny, więc Was ostrzegam! Mam nadzieję, że nie umrzecie mi tu z nudów przez następną chwilę, więc trzymajcie się ;D 
Dziękuje za wysłuchanie mnie <3 Jesteś cudowna/cudowny! 
Aha, jeśli to przeczytałaś/przeczytałeś, napisz "Sialala, kwiatki rosną na łące".

Nina Verdas ♥

10 komentarzy:

  1. Jej Nina wraca :D
    Sialala, kwiatki rosną na łące
    a ja jestem biedronką xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej *.* Kathy <3
      To ja też jestem biedronką ^^ Piona ;D

      Nina Verdas ♥

      Usuń
  2. Ja, em ten... Zajmuję sb, dobrze? <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Nina wraca :** :D
    Sialala, kwiatki rosną na łące
    heh, serio? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wracam <3
      Serio, serio :D Najlepsze co mogłam wymyślić xdd

      Nina Verdas ♥

      Usuń
  4. "Sialala, kwiatki rosną na łące".
    Masz fajne hasło xDD
    No wreszcie tutaj wracasz <3
    Ha, a ja wiem co się działo u Niny :D
    Aha aha <3 Wszyscy mi zazdroszczą xD
    "Ekhem. Bardzo spokojnie. W najgorszym przypadku skoczyłabym na niego/nią i połamałbym wszystkie ich koście, nic poważnego."~ Normalnie pozdro z podłogi xDD
    No to co ja Ci mogę powiedzieć?
    Oczywiście czekam na nn :3

    Twoja,
    Patrycja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiem xD
      Tak, niestety długo mnie nie było ;c
      Oczywiście <3 Jesteś mi strasznie bliska ^^
      No co? xD Ja mówię samą prawdę, samą prawdę xD
      No, ja też <3 Razem czekamy! :D

      Twoja,
      Nina Verdas ♥

      Usuń
  5. Ostatnio zaczęłam czytać Twojego bloga. Czytam tak jakoś... 3 godziny? ^^
    Twój blog jest fantastyczny ♥ Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 godziny? Nie wiem co tak długo robiłaś, ale pewnie nie mogłaś przestać się śmiać ;D
      Dziękuję ^^

      Nina Verdas ♥

      Usuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333