sobota, 26 kwietnia 2014

Wywiad z Patrycją Brooks

"Przyjaciel uspokoi Cię, kiedy będziesz wkurzony, 
ale najlepszy przyjaciel będzie szedł obok Ciebie 
z kijem baseballowym, śpiewając:
"Komuś się oberwie!"" 

Witam Patrycjo <3 
Cześć <3
Pierwsze pytanie. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Ktoś ci to zaproponował, czy sama na to wpadłaś?
 Zaczęłam pisać, ponieważ czułam jakąś pustkę i myślałam, że blog pomoże mi ją zapełnić. Nie myliłam się. 
Teraz jestem wzruszona statystykami moich blogów i z przyjemnością na nie wchodzę. Widzę, że sprawiam innym przyjemność, a to daje mi ogromną satysfakcję.
Dlaczego myślisz, że ludzie lubią twojego bloga?
 Sam fakt, że na niego wchodzą mnie uszczęśliwia. Mam kilkudziesięciu obserwatorów i tysiące wyświetleń. Kocham moich czytelników. Gdyby nie oni nie byłabym tu, gdzie teraz jestem. Nie zaszłabym tak daleko. Mam w nich oparcie i wiem, że zawsze mogę na nich liczyć. Za to najbardziej ich cenię.
Cudowne <3 A co czujesz, kiedy po raz kolejny ktoś piszę miły komentarz na twoim blogu?  
To uczucie, które mi towarzyszy jest niedoopisania. Za każdym razem kiedy czytam miłe słowa euforia rozsadza mnie od środka. Wiem, że ta osoba się natrudziła i poświęciła swój cenny czas na przeczytanie oraz skomentowanie danej notki. Za to wszystko jestem im ogromnie wdzięczna <3 
A dlaczego odpowiadasz na komentarze?
 Odpowiadam na każdy komentarz, ponieważ uważam, że ta osoba w pełni na to zasługuje. Pozostawia po sobie ślad, a ja z chęcią czytam wszystkie uwagi i opinie.
To bardzo miłe, że doceniasz swoich czytelników. Ale Ty też jesteś czytelnikiem. Jakie rodzaje blogów najbardziej lubisz?
Nie mam określonego rodzaju. Czytam wszystkie blogi, które mnie zaciekawią. Lubię jednak oryginalność i kreatywność. Dużo lepiej czyta mi się blogi, które się w jakiś sposób odróżniają. Jestem ich wielką fanką. 
A dlaczego zaczęłaś oglądać serial "Violetta" i co cię skłoniło do oglądania dalszych odcinków?
 Pewnego wieczoru skakałam po kanałach i zatrzymałam się na Disney Channel. Na antenie była właśnie reklama "Violetty". Spodobało mi się ich hasło, mianowicie "Miłość, muzyka, pasja..." Pomogło też jednak to, że jest to musical, a ja kocham muzykę. Do oglądania skłoniła mnie Ludmiła i może Leon. Było w nich tyle arogancji oraz byli tak wpatrzeni w siebie, że byłam ciekawa co się z nimi stanie. Dziś Leon przeszedł na jaśniejszą stronę mocy, a Ludmi kocha się w Fede. Serial się bardzo zmienił, co podoba mi się jeszcze bardziej.
A jaki rozdaj muzyki najbardziej lubisz?
 Pop, elektropop i dance. Nie jestem punkiem, ani fanką heavy metalu, ponieważ uważam, że oni się drą, a nie śpiewają. Jednak to jest tylko moje zdanie. Wy możecie mieć inne ;)
Czyli szanujesz kogoś innego zdanie? Więc co myślisz o hejterach?  
  Tak, szanuje. A co do hejterów myślę, że dobrze uzasadnione słowa krytyki jeszcze nikomu nie zaszkodziły, ale tylko i wyłącznie, kiedy dana osoba używa argumentów zgodnie z prawdą. Słowa typu "Ale badziew!" czy "Głupie!" są po prostu z zazdrości.
A czy kiedyś sama krytykowałaś kogoś, lub jego zdanie na temat czegoś?
 W sprawach bloggera nigdy nie krytykowałam. Nawet coś bezsensowego. Według mnie trzeba być wyrozumiałym wobec innych, a ten/ta bloger/ka się jeszcze podciągnie i nabierze wprawy.
Teraz coś z innej beczki. Czy myślisz, że jesteś modna, czy zakładasz pierwszą rzecz, którą znajdziesz w szafie?
 Staram się dobierać pasujące do siebie ubrania, które jakoś się ładnie dopełniają. Nie jestem wielką modnisią i nie chcę tylko wyglądać. Ale przecież pierwszą rzeczą, na którą zwracamy uwagę jest wygląd, a "jakim cię widzą, takim cię piszą".
Co myślisz, że ludzie zauważają w tobie najpierw? 
 Trudne pytanie. Moim zdaniem, najpierw zwracają uwagę na wysoki wzrost, a potem na oczy i włosy. Kiedy się już poznamy, zauważają moje poczucie humoru i optymizm z jakim staram się podchodzić do życia.
A jakich ludzi lubisz? 
 Wszystkich. I tych niższych i wyższych, i tych zabawnych i mniej zabawnych, i ładnych i takich, której tej urody nie dostali. Oczywiście, że łatwiej rozmawia i pracuje się z osobą otwartą i pewną siebie, ale uważam, że na takie "szare myszki" trzeba poświęcić więcej czasu, żeby je poznać i wtedy możemy mówić o prawdziwej przyjaźni.
A czy denerwują cię ludzie, którzy są zbyt pewni siebie i myślą, że są lepsi od wszystkich? 
 Tak, bardzo. Jednak nie tacy się przecież urodzili. W dalekiej przeszłości musiało coś się stać, co strasznie wpłynęło na ich psychikę. Dlatego staram się czasami inaczej spojrzeć na tego typu ludzi. Być może oni potrzebują naszej pomocy.
Zgadzam się. A czy wierzysz, że tacy ludzie mogą się zmienić? 
 Tak. Wierzę, że ludzie się zmieniają. Czasem na gorsze, a czasem na lepsze. Miejmy nadzieję, że częściej na tą drugą opcję.
W prawie każdym życiu typowej nastolatki pojawił się jakiś Diego lub Leon, jakaś Francesca lub Ludmiła... Czy ty też spotkałaś ludzi z podobnym charakterami co te postacie?  
 Oczywiście, że tak. Poznałam odpowiedniki Leona, Francesci i Ludmili. Aczkolwiek nasze losy toczą się troszkę inaczej, iż w serialu :D
Rozumiem :D A co myślisz o miłości?
 Chyba każdy z Tinistas zna zdanie: "All you need is love". Muszę powiedzieć, że w pełni się z nim zgadzam. Miłość to wspaniałe uczucie, ale droga do nie zawsze jest łatwa. Pamiętajmy też, że od miłości do nienawiści jest jeden, mały krok.
Interesujące. A dlaczego twój blog jest o miłości? Dlaczego nie wybrałaś na przykład przyjaźni?
Na to pytanie nawet ja nie znam odpowiedzi :D Być może romanse są o wiele ciekawsze.
Może. Prócz pisania, co lubisz robić w swoim wolnym czasie?  
 Nie nam go za wiele, ale uwielbiam śpiewać, grać na gitarze i tańczyć. Swój wolny czas poświęcam też grafice, rodzinie i przyjaciołom.
Masz rodzeństwo?
Tak, mam brata. 
Czy twoja rodzina wie, że masz bloga?
 Teraz już tak. Wspierają mnie w tej kwestii i życzą dalszych sukcesów :3
To miłe <3 A przyjaciele? 
 Uważają, że mam bzika na punkcie tego serialu, ale myślą, że obdarzono mnie niezwykłym talentem.
A czy ktoś z twoich przyjaciół ogląda Violettę? 
 Moje dwie koleżanki, jednak ja jestem większą fanką tego serialu :3
Domyślam się :D A czy masz jakiś notatnik, w którym piszesz kiedy nie masz dostępu do komputera?
Zwykle mam przy sobie telefon komórkowy i swoje szaleńcze pomysły zapisuje w notatkach ;D
A masz jakiś pamiętnik w którym zapisujesz swoje przeżycia?
 Mam i to jeszcze z "Violetty", ale rzadko kiedy coś w nim zapisuję. To przez ten ciągły pośpiech i brak czasu. Kiedyś do tego wrócę <3
Czy myślisz, że twoje życie jest niezwykłe? Że przydarzają ci się niespodziewane rzeczy?
Prawdę mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Uważam jednak, że nic szczególnego się w nim jeszcze nie zadziało. Ale kto wie? Wszystko przede mną.
Jesteś młoda, a każdy młody człowiek ma marzenia. Jakie są twoje?
Chcę być szczęśliwa. Po prostu.
A twoje hobby?
Muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka, a poza tym lubię pisać i tworzyć grafikę.
Jakie jest twoje motto życiowe?
"Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś."
Wiem, że już jest kwiecień, ale czy myślisz, że 2013 rok był udany?
Tak, to był najlepszy okres w moim dotychczasowym życiu. Poznałam wiele wspaniałych ludzi i odkryłam moją drugą pasje.
A masz jakieś plany na rok 2014? Jakieś postanowienia?
Nie mam żadnych. Co ma być to będzie. Chcę, żeby los mnie zaskoczył.
Masz jakiegoś zwierzaka w domu?
Niestety nie, ale bardzo bym chciała. Jednak zdrowie i szkoła mi na to nie pozwalają.
Byłaś kiedyś zakochana?
Prócz Jorge, zauroczona.
A co ma takiego Jorge, co cię przyciąga do niego?
Jest mega przystojny, słodki, zabawny, inteligentny, wysoki, kochany, romantyczny. Czego chcieć więcej?
Twój kolor włosów?
Jestem blondynką.
 Czy latałaś kiedyś samolotem? Jeśli tak, to gdzie i kiedy?
Miałam okazję to przeżyć. W zeszłe ferie leciałam do Düsseldorf'u :D
Dlaczego myślisz, że ludzie lubią być w twoim towarzystwie?
Wcale tak nie myślę. Nie wiem, czy mnie lubią i nigdy się tego nie dowiem.
Opisz siebie w 5 słowach.
Szalooona, pogodna, inna, sentymentalna, wrażliwa.
Dziękuje za udzielenie wywiadu.
Cała przyjemność po mojej stronie <3

_________________________________
Tak długo mnie nie było! 
Przepraszam wszystkich, ale na razie nie będę komentować waszych rozdziałów ;c
Nie będzie mnie przez jakiś czas, ale mam nadzieję, że mi przebaczycie. <3
Nie zdziwcie się, jeśli nie będzie mnie na gg, bloggerze itp, ale jestem BARDZO zajęta ._. Jeszcze raz STRASZNIE was przepraszam <3 
To już wszystko! Do zobaczenia i (chyba) niedługo powrócę tu ;D

Nina Verdas

6 komentarzy:

  1. Ojejku, wracaj jak najszybciej ;c Już mi się przykro robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze <3
      Wszystko będzie ok, zobaczysz :D
      Nie martw się.. <3

      Nina ♥

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: todo-es-posible-jortini.blogspot.com :D
    Gratulacje!

    Patrycja Brooks ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha... Ja też kocham tylko Jorge <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333