czwartek, 20 marca 2014

Wyniki konkursu!

Zgłosiły się trzy osoby :D Bardzo im dziękuje za wzięcie udziału. Zdecydowałam, że na razie nie będę publikować rozdziałów, które nie wygrały ale zawsze mogę zmienić zdanie!
Osoba, która wygrywa to....
                                                                         Patrycja Brooks
Nie wybrałam ją po znajomości, lecz dlatego, że jej praca była najdłuższa i najładniejsza. Dziękuje też Oli Łojek i Sashy Collins Verdas.
Oto wasze dyplomy kochane wy moje misiaczki <33

Dla Patrycji:

 Dla Sashy:
Dla Oli:


Możecie zawsze napisać, że nie podoba wam się dyplom i ja to zrozumiem ^^
Do dziewczyn, które zajęły 2 miejsce:
Proszę, żebyście napisały w komentarzach wasz email i blog, który chciałybyście żebym zareklamowała. Gratuluję wszystkim ;D
Rozdział pojawi się niedługo <33

Nina Verdas <3

4 komentarze:

  1. Ekhem, ekhem... Uroczyście oświadczam, iż nijaka Nina Verdas źle zadecydowała... Przecież ja nie zasługuje na 2 miejsce, a co dopiero na 1!!
    Teraz do Oli i Sashy: Dziewczyny, Wasze prace są świetne i jesteście wspaniałe. Gratuluję i dziękuje w imieniu swoim i Niny, że wzięłyście udział w tym konkursie <3
    Pierwszy raz nie napiszę, że czekam u Cb na next'a xD

    Pati Brooks ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dyplomy śliczne ^.^ Robisz lepsze ode mnie xD
      Dziękuje <3

      Usuń
    2. BARDZO DOBRZE WYBRAŁAM, zrozumiano? :D
      Przecież nawet nie czytałaś ich rozdziałów, to jak możesz wiedzieć, czy one są lepsze??
      A ja po raz pierwszy napiszę, że STRASZNIE nie mogę się doczekać nexta <33
      Cicho ^^ Ty robisz cudowne, a teraz wejdź na GG, bo mam parę spraw do omówienia z tobą... ;D

      Nina ♥

      Usuń
  2. Dziekujeee! Dopiero teraz zobaczylam że mam 2 miejsce! Dziekuje!! Dyplomy są naprawde śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333