niedziela, 2 marca 2014

♥ LBA 2 ♥

Zostałam nominowana do LBA przez Patrycje Brooks !! <333 Dziękuje ^.^


 1. Najgorszy moment w Violettcie?
Pocałunek Vilu i Diego -.- Chyba ten drugi, bo za pierwszym razem ona tego nie chciała ._. Ale pierwszy też był koszmarny.
2. Naj piosenka z Violetty?
PODEMOS u mnie rządzi <33 
3. Lara vs. Diego?
No wiesz? Chyba Lara, bo lepiej śpiewa.
4. Fedmila vs. Naxi?
Fedemiła <33
5. Najprzystojniejszy chłopak z Violetty [prócz Leosia oczywiście xD]?
Prócz Leona? Jak możesz? Dobra, dobra.. Fede i Marco <33
6. Co najbardziej podobało Ci się z twitcamu Tini?
Kiedy Tini powiedziała "sjema Polonia!" xDD
7. Za co lubisz mój blog?
Za wszystko <33
8. Warto kochać?
Oczywiście.
9. Najszczęśliwszy dzień w Twoim życiu...
kiedy odkryłam serial "Violetta" ;3
10. Najskrytsze marzenie.
Zakochać się z wzajemnością.
11. Co jest według Ciebie najważniejsze?
Miłość.

Blogi które nominuje:
http://story-of-violeta.blogspot.com
http://funviolettalove.blogspot.com

Pytania:
1. Twoje motto życiowe?
2. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
3. Twój ulubiony aktor?
4. Twoja ulubiona aktorka?
5. Jakie pytanie byś zadała swojemu idolowi?
6. Ulubiona piosenka?
7. Ulubiony odcinek z Violetty?
8. Co myślisz o szkole?
9. Czy masz rodzeństwo?
10. Ulubiona postać z Violetty?
11. Ulubiony blog?

No to tyle <333 Paaaa ;D

Nina Verdas ;**

2 komentarze:

  1. Dziękuje ;**** ja twój blog też bardzo lubię!
    Pozdrowionka odemnie

    Ola Łojek <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333