piątek, 27 czerwca 2014

Rozłąki są po to, żeby cieszyć się ponownym spotkaniem z osobą, którą się kocha... ♥

Dzień dobry wszystkim <3
Dziękuję za Waszą dzisiejszą obecność, nawet nie wiecie jakie to dla mnie ważne. Każdy komentarz, wyświetlenie, obserwator sprawiają, że mogę brnąć dalej. Przemyślałam różne sprawy i uznałam, że traktuję Was okrutnie. Moja nieobecność, moje obietnice, które okazują się nic nie znaczącymi słowami i te rozdziały... Moja zachowanie jest straszne i nic a nic mnie nie usprawiedliwia, ale no wiecie... Trudno jest xD Nie przedłużając, chciałabym Wam opowiedzieć o tym, co będzie się działo z tym blogiem przez następne parę tygodni. Znajdziecie tu również kilka innych niezbędnych informacji, więc ten post będzie składał się z niewielu punktów. Wszyscy wiedzą o co chodzi? Tak więc zaczynamy! <3

1. Wakacje! ^^ Tak, wszyscy są zachwyceni, iż nie muszą już chodzić do szkoły i mogą trochę poleniuchować w domu ;D Czy jedną z tych osób jestem ja?.. Niestety nie, albowiem jadę już jutro na obóz i nie będę miała dostępu do jakiegokolwiek internetu przez trzy tygodnie. Smutne? Nie sądzę. Będziecie mogli odrobinę ode mnie odpocząć, no wiecie xd Tak więc, wracam 20 lipca i niestety będę dopiero późnym wieczorem w domu, ale i tak będziecie mieli możliwość dowiedzenia się o tym, co się działo, podczas gdy byłam w dziczy na gg ^^ Przepraszam, że tak długo, ale nie mam wyjścia :/// Już za Wami tęsknie <3

2. Nowy blog? Oczywiście! Nie tylko jeden blog został stworzony, lecz dwa! :D Pierwszy prowadzę z moją kochaną Ellie, a drugi z moim idiotkami, Miśką i Cheryl <333 Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i jestem strasznie wdzięczna tym dziewczynom <3
Uno:
http://trudne-zycie-fedemila.blogspot.com
Jest to blog o tym, że życie nie zawsze jest usypane różami. Musimy się zmierzyć z różnymi problemami i przejść przez nie, choć nie zawsze to jest łatwe. Violetta musi zostać prostytutką, iż nie ma pieniędzy ani żadnej porządnej pracy, a chce się jakoś utrzymać, mimo tego, że nienawidzi samej siebie za to co robi i za to, że została tak bardzo upokorzona. Czy pozna prawdziwą miłość, która zmieni całe jej życie?..
Kolejna postać to Federico, który ciągle ubolewa nad swym złamanym sercem, iż musi patrzeć na swą ukochaną z kimś innym, lepszym. Próbuje za wszelką cenę zbliżyć do niej, lecz jednego dnia dowiaduje się o straszliwej tajemnicy, i w ich życiu zaczyna się dziać coraz gorzej niż kiedykolwiek...
Dos:
http://i-die-without-you.blogspot.com
Ten blog jest czymś zupełnie innym, czyli o Mini OS'ach, krótkich historiach o cierpieniu, miłości i śmierci. Każda taka historia jest oparta na naszych własnych przeżyciach, uczuciach i emocjach. Każda autorka jest zupełnie inna, choć wszystkie mają wspólną pasję. Jest to nasza mała kraina, miejsce gdzie możemy pokazać to co czujemy i co siedzi nam głęboko w sercach. Ten blog ma wiele niespodzianek i niespodziewanych zwrotów akcji, każde nowe, oryginalne. Czasami wszystko będzie się kończyć happy end'em, lecz kiedy indziej nic nie będzie naszym bohaterom wychodzić i życie będzie ich powoli zabijać.

3. Konkurs Natalii <3 No właśnie... Co ja mam zrobić? Konkurs kończy się 10 lipca, a ja jeszcze nie skończyłam mojej marnej Miniaturki... Uhhh... Coś spróbuję z tym zrobić.
Ale Wy, piszcie OS'y i Miniaturki oraz wysyłajcie Wasze prace! ^^ To jej pierwszy konkurs i chcę, by był udany <3 A więc, wchodźcie TU <33 Śmiało! Może ktoś z Was wygra ten niesamowity konkurs... :D Powodzenia i weny kochani <33

To już wszystko. Och, a może spotkam kogoś z Was na tym obozie? ^^ To by było nadzwyczajne przeżycie, być z osobą, która mnie tak rozumie, choć jeszcze nigdy mnie nie spotkała xD A Wy, jakie macie plany na wakacje? :D Jakie otrzymaliście świadectwa? Rodzice są zadowoleni? :D
Kocham Was wszystkim i dziękuję, że jesteście.

Nina Verdas ♥


4 komentarze:

  1. Kochanie ,

    Mnie pewnie nie spotkasz :(
    Ja otrzymałam świadectwo z paskiem , więc rodzice zadowoleni .
    Ja też tęsknie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nino,

    Mnie raczej też nie spotkasz ;x
    A ze świadectwa, khem, tak sobie ;> No xD
    A Twoi? ^ ^
    I oczywiście już lecę na blogi ;>

    Udanych wakacji, Słońce :*
    ~~ Maja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbeńku,

    Mnie na pewno nie spotkasz ;(
    U mnie rodzic są... no zadowoleni :D
    Już tęsknie! Miłych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miśka,
    Wybacz, że dawno nie komentowałam. Ba, powinnam się wstydzić i się wstydzę. Obiecuję, że nadrobię wszystko już niedługo. Tymczasem czekam na Twoje rozdziały. <3
    Miłych wakacji i obozu,
    Ściskam mocno ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333